THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Thursday, October 2, 2008

i been tagged again...sis honey here i come...hahaha

i been tagged again....kuikuikui...sis honey here i am....cikitaut...
1. Kalau kekasih hati kau mengkhianati kau, apa yang kau akan buat?
♥ aku...aku nangislah..tp sentiasa berlagak cool...dah nasib kot..hehehe redha jekah walaupun x rela kuikuikui
2. If you can have a dream to come true, what would it be?
♥ i want to open a boutique in milan hahahaha
3. What's your planning for this year's X'mas?
♥ i'm a muslim.but x'mas is still fun 4 me...coz most of my family on my mothers side are still non muslim..so i still can have fun during x'mas and i luv x'mas...ho ho ho
4. Apa yang kau mahu lakukan dengan wang berbilion2 dolar?
♥ aku nak beli semua koleksi kereta keluaran FERRARI...ahihihi
5. Pernah jatuh cinta dengan teman baik kamu?
♥ Ya, pernah. tp aku x nak cite panjang sinopsis nya aku di tinggalkan tu je..
6. Yang mana lagi berkat, mencintai seseorang atau dicintai seseorang?
♥ mestilah di cinta seseorang...mencintai seseorang x semestinya org dicintai membalas cinta kita...tp di cintai kita cuma perlu belajar mencintai sedangkan cinta x perlu utk di pelajari hanya perlu di praktik kan...
7. Berapa lama masa yang diperlukan untuk menunggu si dia memberi jawapan?
♥ not sure..hehehe aku tunggu jerr
8. If the person you secretly like is already attached, what would you do?
♥ nutin juz buat bodo..tp maintain...
9. If you would like to record a song, with who will it be?
♥ Air supply...ahihihi luv's them
10. Kalau orang yang kau minat, meng-ejaskan kau pada seseorang, apa kau buat?
♥ aku ok je...bukan dia tau aku minat kat die pun manalah tau org yg die ejas tuk aku tu lagi hensem dn ok dr die y not?
11.How would you see yourself in ten years time?
♥ A bussines women maybe...
12. wat's ur fear?
♥ lipas jln atas badan...eeeeeeee
14. Single dan berharta atau berkawin tapi sengkek?
♥ single n kaya...nutin i want much coz i owedy had 2 babies...so...so...n.so
15. Perkara yang akan kau lakukan setelah bangkit dari tidur?
♥ cari cermin..orang kata muka baru bgn mengambarkan wajah kita yg sebenar..im the person who admiring my self...beauty concious..wek wek wek
16. Untuk sesebuah hubungan?
♥ luv me for who i am not wat i am..na na na
17. Kalau jatuh cinta pada 2 orang yang berlainan pada suatu masa, apa kau buat?
♥ best man win kui kui kui
18.Boleh ke kau maafkan orang yang pernah buat salah besar gila kat kau?
♥ im the person who is ready to forgive but never to forget..
19.Mana satu: Menjadi ibu muda atau menjadi janda pada usia 40 tahun?
♥ being a single mum coz thats wat i am...no choice...tp aku redha
sis honey selesai lah suda hahahahaha...tagged lagi kamu arr...bebegar jari aku ni...wahahahaha...tnx ollz...sis honey luv yah...mwaaah


zue-aka-belle

3 comments:

Perempuan Pemimpi said...

deria sensitif ku untuk menilai blog mu kurang berfungsi. tetapi aku tau bebegar tu dimaksudkan kepada perkataan bergegar kan? ahahahhaha...

'aku hilang arah buat beberapa hari ini,maaf.'

Ron Veronicazo said...

bebegar <-------------- apa kah:))

wkakaka sis i luv u too mwah mwah

Anonymous said...

7 things about me......miahahahah
here it come :P

1) nakal gaya cam budak2 miahahaha tu dulu2 masa sa budak2 la mmg la perangai cam budak2 =)) tp skang ni inda lg cam budak2 cam urang tua pulak :P(nakal tua) hihihi

2)kuat makan..hehehehe sepa2 yg pndi masak tu inda rugi kawin sama saya kompom habis ja lauk tu ari2 :D

3)cepat merajuk tp cepat sejuk....ni la perangai sa yg dri dulu2(masa budak2 smpi la skang ni) merajuk2 saja trus ok balik...cissss

4)suka lepak d rumah saja...na na na untung la sepa2 yg terkawin sama sa ni :)) inda susah cari pegasuh biar saja ja yg jaga tu budak2 =)) Benarnya sa mls ba mo kuar cam inda siuk sa jln d luar kin penat kaki ja :P

5)suka bilik yg bersih hehehehe ni bab sa inda suka bilik sa semak...ari2 d kasi bersih

6)apa2 saja la yg sa suka sangat sal diri sa ni bab sa inda tau uda mo taip apa :p hehehehehe

7)smpi cni saja yg sa buli taip nanti sa sambung balik ok :p